سرگرمی و تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

کد خبر : 79378

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: 26

مهاجم سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. خبر درگذشت مهرداد اولادی اولادی سالها در پست مهاجم بازی کرد. او اخیرا پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی ها این […]

مهاجم سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

مهرداد پولادی درگذشت

اولادی سالها در پست مهاجم بازی کرد. او اخیرا پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی ها این تیم به میدان رفت.

مهرداد اولادی متواد ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشباب امارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت.

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم یحیی گل محمدی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست.

اولادی سابقه ۱۳ بازی و ۱ گل ملی در کارنامه دارد.

وی روز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت

خبر درگذشت مهرداد اولادی

اولادی سابقه گلزنی در دربی با پیراهن تیم پرسپولیس را دارد.

آخرین تصویر منتشر شده از وی در رسانه ها مربوط به خوش و بش او با یک جانباز دفاع مقدس در کنار نیمکت پرسپولیس در بازی پیش از دربی پرسپولس ملوان بود که در شهر انزلی انجام ش

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:52

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین فروردین ماه

شاید امروز فکر کنید که هر چیزی ممکن است و اصلاً برای تان مهم نیست که دیگران اهداف تان را سرکشانه بخوانند. اگرچه افکار مثبت نقش مهمی در تقویت فرصت هایی که برای موفقیت دارید بازی می کنند، اما ممکن است اهداف جاه طلبانه شما را از مسیر منحرف کنند. مسئولیت پذیر باشید و قدرت و کمال تان را با پذیرفتن محدودیت هایی که دارید نشان دهید. به کارگیری عقل سلیم و قضاوت صحیح می تواند اشتیاق تان را متعادل سازد و در نهایت کمک تان کند تا به چیزی که می خواهید برسید. اگر کمی از بلندپروازی های خود کم کنید، آن وقت دیگران فرصت پیدا می کنند تا حمایت تان کنند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

امروز به هر کجا که نگاه می کنید نیروهای پنهانی ای را می بینید که می توانند مولد تغییرات مثبت باشند، اما دوست ندارید که موقعیت و مقام فعلی خود را به خاطر یک امید دور و دراز که شاید اتفاق بیفتد به خطر بیندازید. خوشبختانه بازگشت خیره سرانه ی خورشید به نشانه ی زمینی شما کافی است تا واقع گرا باقی بمانید. همین که می دانید دقیقاً چه چیزی ممکن است شما را توانمند می سازد، اما در نهایت این تصمیم گیری و پشتکار شماست که شکست یا موفقیت را برای تان رقم می زند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین خرداد ماه

شاید نقشه های زیرکانه ی شما برای آینده در نظر دوستان تان باورپذیر نباشند، اما شما نسبتاً اطمینان دارید که می توانید آن چه را در ذهن تان می گذرد عملی کنید. اما وقتی متوجه شوید که چه قدر تلاش لازم است تا از موضع فعلی خود دفاع کنید بیشتر احتیاط خواهید کرد. بنابراین امروز بهتر است انرژی خود را ذخیره نمایید، اما کاملاً عقب نشینی نکنید. هنوز هم می توانید با در میان گذاشتن بعضی از افکارتان با دیگران به هیجانی که می خواهید دست پیدا کنید، اما باید دیدگاه منطقی خود را حفظ کنید. به تصورات تان اطمینان کنید و نگذارید که کسی آن ها را خراب کند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین تیر ماه

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید خیلی ناگهانی جلوی چشم جمع قرار گرفته اید. در حقیقت شاید فکر کنید که از پشت دیوار دفاعی خود به بیرون پرتاب شده اید. اگرچه ترشح زیاد آدرنالین در بدن تان موجب ترس و نگرانی شده اما باید آرامش خود را حفظ کنید، مثلاً مراقبه انجام دهید یا ورزش کنید. شاید امروز به راحتی نتوانید وقایع اطراف تان را تغییر دهید، اما مطمئناً این قدرت را دارید که شیوه ی برخورد خود را با شرایط استرس زا تغییر دهید. کمی شوخ طبعی کمک تان خواهد کرد تا این پیچ و تاب های زندگی را رد کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مرداد ماه

ممکن است فکر کنید که بر یک قطار سریع السیر سوار هستید و از هیجان ناشی از آن لذت می برید، اما این لذت پایدار نیست. دل تان می خواهد از فراز و نشیب های زندگی خلاص شوید و مدتی آسوده زندگی کنید. تضاد بین آشفتگی فعلی و آرزوی آرامش می تواند مأیوس کننده به نظر برسد. این حقیقت را بپذیرید که شما فقط یک بار زندگی خواهید کرد و باید از هر لحظه ی آن نهایت لذت را ببرید. گستاخ باشید و فریاد بکشید، دقیقاً مثل یک شیر.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین شهریور ماه

ممکن است به خاطر تغییراتی که این روزها به سراغ تان آمده کمی آشفته شده باشید. شاید خودتان هم تعجب کرده اید که چه قدر خوب با فشارهای فعلی کنار آمده اید، اما به خاطر تصمیم مهمی که در پیش رو دارید باید هنوز هم با شرایط دست و پنجه نرم کنید. بهتر است امروز به احساس غریزی تان اطمینان کنید، زیرا بررسی دوباره ی حقایق به این معنی نیست که لزوماً به حقیقت نزدیک تر خواهید شد. اکنون زمان آن است که فقط فکر نکنید، بلکه قاطعانه دست به کار شوید تا رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مهر ماه

تقریباً غیر ممکن است که بخواهید با تمام ماجراهای غیر منتظره ی زندگی تان کنار بیایید. این روزها روابط تان با اطرافیان به طرز ویژه ای به منبع هیجانات شما تبدیل شده اند، به ویژه اگر دوست یا شریکی داشته باشید که شما را به سوی تصمیمات جدید هدایت کند. اما نکته این جاست که چگونه با دیگران صمیمی شوید، اما وابسته نه. عجیب است، اما هرچه آزادی عمل تان بیشتر باشد دیگران هم که در این مسیر همراه تان هستند راضی تر خواهند بود. به دست آوردن چنین استقلالی لزوماً کار ساده ای نیست، اما می تواند پیشرفت غیر منتظره ی قابل توجهی را برای تان به ارمغان آورد. بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آبان ماه

طبیعت تان به گونه ای است که به دنبال سختی هستید، اما شاید امروز دل تان بخواهد که از سرعت اتفاقات گیج کننده ی روز پیش , خودتان را کنار بکشید. اگرچه تجربه ی آرامش و سکون می تواند برای مدت کوتاهی دلپذیر باشد، اما دوباره ذهن شما به همان شیوه ی قبلی نسبت به اتفاقات پاسخ خواهد داد. به جای این که سعی کنید شرایط را عوض کنید تا به آرامش برسید، بهتر است تعادلی را که به دنبال اش هستید با آرام کردن ذهن تان به دست آورید. اما یک باره منتظر معجزه نباشید. درس معرفت را از پروانه بیاموزید؛ دگردیسی زمان می برد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آذر ماه

بسیار مهم است که جلوی آشفتگی ها را بگیرید تا بتوانید برای رسیدن به اهداف تان بهتر تمرکز کنید. بهتر است طبق برنامه پیش بروید، زیرا اهدافی که انتخاب کرده اید به راحتی دست یافتنی نیستند. اما دلیلی وجود ندارد که چیزی را در برنامه ی فعلی تغییر دهید. به جای تغییر برنامه فقط آن را واقعی تر کنید تا بتوانید به بهترین شکل به آن عمل کنید. برای رسیدن به اهداف دور و دراز باید عقل سلیم را راهنمای خود کنید، اما بدانید که هر گونه شتاب در عمل فقط اوضاع را پیچیده تر می کند. بلندپروازی خوب است، اما باید واقع گرایی را فراموش نکرد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین دی ماه

امروز چنان قدرتی دارید که می توانید خودتان را از دیگران متمایز کنید و راهی پیدا کنید تا افکارتان را بدون هیچ اختلالی سر و سامان دهید. در میان این طوفان کهکشانی می توانید از جانب صمیمی ترین دوستان تان مورد توجه قرار بگیرید، زیرا در این آشفته بازار رویکرد آرام و خونسردانه ای را در پیش گرفته اید. خوشبختانه نیازی نیست که برای دفاع از موضع شخصی و توجیه خود به برنامه و اهداف دیگران لطمه بزنید. این که دیدگاه تان بسیار کاربردی و عملی است تحسین برانگیز است و دیگران می توانند در این اوقات آشفته از عقل و منطق شما نهایت استفاده را ببرند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین بهمن ماه

بهتر است امروز خودتان را به زحمت نیندازید تا دوباره کنترل امور را به دست بگیرید، زیرا هرچه بیشتر تلاش  می کنید متوجه می شوید که شرایط سخت تر می شود. در عوض سعی کنید موافق جریان شنا کنید و باد به هر سمتی وزید شما هم به همان سمت بروید. این استعداد شما برای همه نمایان است، فقط نباید برای جنگیدن با چیزی که تغییرناپذیر است خودتان را خسته کنید. به جای این که به دنبال اهداف دست نیافتنی باشید بهتر است با وضع موجود کنار بیایید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اسفند ماه

اصلاً دلیلی وجود ندارد که امروز زمان و ثروت تان را به خاطر رویاهای دست نیافتنی به خطر بیندازید، به ویژه اگر اهداف دیگری دارید که دست یافتنی تر به نظر می رسند. برای این که آینده ای دلخواه را برای خودتان رقم بزنید نیازی نیست که مدام به دنبال اهداف دور و دراز باشید. این استعداد شما از این جهت تقویت شده که همیشه بر اساس برنامه و منطق خودتان عمل می کنید و دنباله روی مسیر دیگران نیستید. ایده های خوب هیچ ارزشی نخواهند داشت، مگر این که راهی کاربردی و عملی پیدا کنید تا آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:26

کد خبر : 79371

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: 322

آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد. این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است. آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون […]

آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد.

این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است.

آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون فارسی نیز می خواند!

la-toya-andy

نکته جالب در این موزیک ویدیو این است که در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون می خواند: ‘واسه بوی کوچمون تنگه دلم’  حالا اینکه این خواننده و بازیگر آمریکایی که خاطره ای از کوچه های تهران دارد مشخص نیست!

لاتویا جکسون ۵۹ سال سن دارد و به عنوان بازیگر, خواننده و تاجر فعالیت می کند و پنجمین فرزند خانواده جکسون می باشد.

andy_latoya_jackson

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 298 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:26

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس بازهم یک خودرو هدیه خواهد داد.

هدیه طارمی به خواهرش:

مهدی طارمی که ۲ گل در دربی ۸۲ زد قرار است یک خودرو جایزه بگیرد و می خواهد این خودرو را به خواهرش هدیه دهد. طارمی با رای مردم به عنوان برنده مسابقه آشپزی که در آن شرکت کرده بود انتخاب شد و جایزه این مسابقه خودرویی است که قرار است به طارمی هدیه داده شود اما او می خواهد این خودرو را به خواهرش بدهد.

یک بار پیش از این طارمی به عنوان بهترین مهاجم لیگ انتخاب شد و خودرویی جایزه گرفت که این خودرو را به مجتبی محرمی هدیه داد.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:26

فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگیماشینی که مهدی طارمی به خواهرش هدیه داداندی و خواهر مایکل جکسون در موزیک ویدیو تهرانفال روز 31 فروردین ماه 95بازداشت خانم بازیگر برای حضور در تظاهراتعکس های شجریان و دخترش مژگانفال روز 30 فروردین ماه 95

http://www.funpatogh.com فان پاتوق مجله جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی Mon, 18 Apr 2016 20:54:19 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.4.2 http://www.funpatogh.com/mehdi-taremi.html http://www.funpatogh.com/mehdi-taremi.html#respond Mon, 18 Apr 2016 20:42:48 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79375 مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس بازهم یک خودرو هدیه خواهد داد. هدیه طارمی به خواهرش: مهدی طارمی که ۲ گل در دربی ۸۲ زد قرار است یک خودرو جایزه بگیرد و می خواهد این خودرو را به خواهرش هدیه دهد. طارمی با رای مردم به عنوان برنده مسابقه آشپزی که در آن شرکت کرده بود […]

The post ماشینی که مهدی طارمی به خواهرش هدیه داد appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> taremi

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس بازهم یک خودرو هدیه خواهد داد.

هدیه طارمی به خواهرش:

مهدی طارمی که ۲ گل در دربی ۸۲ زد قرار است یک خودرو جایزه بگیرد و می خواهد این خودرو را به خواهرش هدیه دهد. طارمی با رای مردم به عنوان برنده مسابقه آشپزی که در آن شرکت کرده بود انتخاب شد و جایزه این مسابقه خودرویی است که قرار است به طارمی هدیه داده شود اما او می خواهد این خودرو را به خواهرش بدهد.

یک بار پیش از این طارمی به عنوان بهترین مهاجم لیگ انتخاب شد و خودرویی جایزه گرفت که این خودرو را به مجتبی محرمی هدیه داد.

The post ماشینی که مهدی طارمی به خواهرش هدیه داد appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> http://www.funpatogh.com/mehdi-taremi.html/feed 0 http://www.funpatogh.com/andy.html http://www.funpatogh.com/andy.html#respond Mon, 18 Apr 2016 20:37:14 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79371 آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد. این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است. آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون […]

The post اندی و خواهر مایکل جکسون در موزیک ویدیو تهران appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد.

این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است.

آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون فارسی نیز می خواند!

la-toya-andy

نکته جالب در این موزیک ویدیو این است که در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون می خواند: ‘واسه بوی کوچمون تنگه دلم’  حالا اینکه این خواننده و بازیگر آمریکایی که خاطره ای از کوچه های تهران دارد مشخص نیست!

لاتویا جکسون ۵۹ سال سن دارد و به عنوان بازیگر, خواننده و تاجر فعالیت می کند و پنجمین فرزند خانواده جکسون می باشد.

andy_latoya_jackson

The post اندی و خواهر مایکل جکسون در موزیک ویدیو تهران appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> http://www.funpatogh.com/andy.html/feed 0 http://www.funpatogh.com/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-31-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-95.html http://www.funpatogh.com/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-31-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-95.html#respond Mon, 18 Apr 2016 20:12:20 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79367   فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین فروردین ماه شاید امروز فکر کنید که هر چیزی ممکن است و اصلاً برای تان مهم نیست که دیگران اهداف تان را سرکشانه بخوانند. اگرچه افکار مثبت نقش مهمی در تقویت فرصت هایی که برای موفقیت دارید بازی می کنند، اما ممکن است اهداف جاه طلبانه شما را از […]

The post فال روز 31 فروردین ماه 95 appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> فال روزانه سه شنبه 31 فروردین 1395

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین فروردین ماه

شاید امروز فکر کنید که هر چیزی ممکن است و اصلاً برای تان مهم نیست که دیگران اهداف تان را سرکشانه بخوانند. اگرچه افکار مثبت نقش مهمی در تقویت فرصت هایی که برای موفقیت دارید بازی می کنند، اما ممکن است اهداف جاه طلبانه شما را از مسیر منحرف کنند. مسئولیت پذیر باشید و قدرت و کمال تان را با پذیرفتن محدودیت هایی که دارید نشان دهید. به کارگیری عقل سلیم و قضاوت صحیح می تواند اشتیاق تان را متعادل سازد و در نهایت کمک تان کند تا به چیزی که می خواهید برسید. اگر کمی از بلندپروازی های خود کم کنید، آن وقت دیگران فرصت پیدا می کنند تا حمایت تان کنند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

امروز به هر کجا که نگاه می کنید نیروهای پنهانی ای را می بینید که می توانند مولد تغییرات مثبت باشند، اما دوست ندارید که موقعیت و مقام فعلی خود را به خاطر یک امید دور و دراز که شاید اتفاق بیفتد به خطر بیندازید. خوشبختانه بازگشت خیره سرانه ی خورشید به نشانه ی زمینی شما کافی است تا واقع گرا باقی بمانید. همین که می دانید دقیقاً چه چیزی ممکن است شما را توانمند می سازد، اما در نهایت این تصمیم گیری و پشتکار شماست که شکست یا موفقیت را برای تان رقم می زند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین خرداد ماه

شاید نقشه های زیرکانه ی شما برای آینده در نظر دوستان تان باورپذیر نباشند، اما شما نسبتاً اطمینان دارید که می توانید آن چه را در ذهن تان می گذرد عملی کنید. اما وقتی متوجه شوید که چه قدر تلاش لازم است تا از موضع فعلی خود دفاع کنید بیشتر احتیاط خواهید کرد. بنابراین امروز بهتر است انرژی خود را ذخیره نمایید، اما کاملاً عقب نشینی نکنید. هنوز هم می توانید با در میان گذاشتن بعضی از افکارتان با دیگران به هیجانی که می خواهید دست پیدا کنید، اما باید دیدگاه منطقی خود را حفظ کنید. به تصورات تان اطمینان کنید و نگذارید که کسی آن ها را خراب کند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین تیر ماه

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید خیلی ناگهانی جلوی چشم جمع قرار گرفته اید. در حقیقت شاید فکر کنید که از پشت دیوار دفاعی خود به بیرون پرتاب شده اید. اگرچه ترشح زیاد آدرنالین در بدن تان موجب ترس و نگرانی شده اما باید آرامش خود را حفظ کنید، مثلاً مراقبه انجام دهید یا ورزش کنید. شاید امروز به راحتی نتوانید وقایع اطراف تان را تغییر دهید، اما مطمئناً این قدرت را دارید که شیوه ی برخورد خود را با شرایط استرس زا تغییر دهید. کمی شوخ طبعی کمک تان خواهد کرد تا این پیچ و تاب های زندگی را رد کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مرداد ماه

ممکن است فکر کنید که بر یک قطار سریع السیر سوار هستید و از هیجان ناشی از آن لذت می برید، اما این لذت پایدار نیست. دل تان می خواهد از فراز و نشیب های زندگی خلاص شوید و مدتی آسوده زندگی کنید. تضاد بین آشفتگی فعلی و آرزوی آرامش می تواند مأیوس کننده به نظر برسد. این حقیقت را بپذیرید که شما فقط یک بار زندگی خواهید کرد و باید از هر لحظه ی آن نهایت لذت را ببرید. گستاخ باشید و فریاد بکشید، دقیقاً مثل یک شیر.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین شهریور ماه

ممکن است به خاطر تغییراتی که این روزها به سراغ تان آمده کمی آشفته شده باشید. شاید خودتان هم تعجب کرده اید که چه قدر خوب با فشارهای فعلی کنار آمده اید، اما به خاطر تصمیم مهمی که در پیش رو دارید باید هنوز هم با شرایط دست و پنجه نرم کنید. بهتر است امروز به احساس غریزی تان اطمینان کنید، زیرا بررسی دوباره ی حقایق به این معنی نیست که لزوماً به حقیقت نزدیک تر خواهید شد. اکنون زمان آن است که فقط فکر نکنید، بلکه قاطعانه دست به کار شوید تا رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مهر ماه

تقریباً غیر ممکن است که بخواهید با تمام ماجراهای غیر منتظره ی زندگی تان کنار بیایید. این روزها روابط تان با اطرافیان به طرز ویژه ای به منبع هیجانات شما تبدیل شده اند، به ویژه اگر دوست یا شریکی داشته باشید که شما را به سوی تصمیمات جدید هدایت کند. اما نکته این جاست که چگونه با دیگران صمیمی شوید، اما وابسته نه. عجیب است، اما هرچه آزادی عمل تان بیشتر باشد دیگران هم که در این مسیر همراه تان هستند راضی تر خواهند بود. به دست آوردن چنین استقلالی لزوماً کار ساده ای نیست، اما می تواند پیشرفت غیر منتظره ی قابل توجهی را برای تان به ارمغان آورد. بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آبان ماه

طبیعت تان به گونه ای است که به دنبال سختی هستید، اما شاید امروز دل تان بخواهد که از سرعت اتفاقات گیج کننده ی روز پیش , خودتان را کنار بکشید. اگرچه تجربه ی آرامش و سکون می تواند برای مدت کوتاهی دلپذیر باشد، اما دوباره ذهن شما به همان شیوه ی قبلی نسبت به اتفاقات پاسخ خواهد داد. به جای این که سعی کنید شرایط را عوض کنید تا به آرامش برسید، بهتر است تعادلی را که به دنبال اش هستید با آرام کردن ذهن تان به دست آورید. اما یک باره منتظر معجزه نباشید. درس معرفت را از پروانه بیاموزید؛ دگردیسی زمان می برد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آذر ماه

بسیار مهم است که جلوی آشفتگی ها را بگیرید تا بتوانید برای رسیدن به اهداف تان بهتر تمرکز کنید. بهتر است طبق برنامه پیش بروید، زیرا اهدافی که انتخاب کرده اید به راحتی دست یافتنی نیستند. اما دلیلی وجود ندارد که چیزی را در برنامه ی فعلی تغییر دهید. به جای تغییر برنامه فقط آن را واقعی تر کنید تا بتوانید به بهترین شکل به آن عمل کنید. برای رسیدن به اهداف دور و دراز باید عقل سلیم را راهنمای خود کنید، اما بدانید که هر گونه شتاب در عمل فقط اوضاع را پیچیده تر می کند. بلندپروازی خوب است، اما باید واقع گرایی را فراموش نکرد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین دی ماه

امروز چنان قدرتی دارید که می توانید خودتان را از دیگران متمایز کنید و راهی پیدا کنید تا افکارتان را بدون هیچ اختلالی سر و سامان دهید. در میان این طوفان کهکشانی می توانید از جانب صمیمی ترین دوستان تان مورد توجه قرار بگیرید، زیرا در این آشفته بازار رویکرد آرام و خونسردانه ای را در پیش گرفته اید. خوشبختانه نیازی نیست که برای دفاع از موضع شخصی و توجیه خود به برنامه و اهداف دیگران لطمه بزنید. این که دیدگاه تان بسیار کاربردی و عملی است تحسین برانگیز است و دیگران می توانند در این اوقات آشفته از عقل و منطق شما نهایت استفاده را ببرند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین بهمن ماه

بهتر است امروز خودتان را به زحمت نیندازید تا دوباره کنترل امور را به دست بگیرید، زیرا هرچه بیشتر تلاش  می کنید متوجه می شوید که شرایط سخت تر می شود. در عوض سعی کنید موافق جریان شنا کنید و باد به هر سمتی وزید شما هم به همان سمت بروید. این استعداد شما برای همه نمایان است، فقط نباید برای جنگیدن با چیزی که تغییرناپذیر است خودتان را خسته کنید. به جای این که به دنبال اهداف دست نیافتنی باشید بهتر است با وضع موجود کنار بیایید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اسفند ماه

اصلاً دلیلی وجود ندارد که امروز زمان و ثروت تان را به خاطر رویاهای دست نیافتنی به خطر بیندازید، به ویژه اگر اهداف دیگری دارید که دست یافتنی تر به نظر می رسند. برای این که آینده ای دلخواه را برای خودتان رقم بزنید نیازی نیست که مدام به دنبال اهداف دور و دراز باشید. این استعداد شما از این جهت تقویت شده که همیشه بر اساس برنامه و منطق خودتان عمل می کنید و دنباله روی مسیر دیگران نیستید. ایده های خوب هیچ ارزشی نخواهند داشت، مگر این که راهی کاربردی و عملی پیدا کنید تا آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.

The post فال روز 31 فروردین ماه 95 appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> http://www.funpatogh.com/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-31-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-95.html/feed 0 http://www.funpatogh.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1.html http://www.funpatogh.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1.html#respond Sun, 17 Apr 2016 20:04:05 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79364 بازداشت رزاریو داوسون بازیگر امریکایی رزاریو داوسون، بازیگر امریکایی که از هوادارن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره امریکا دستگیر شد. صدها تن از معترضان امریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به «بهار دموکراسی» مقابل […]

The post بازداشت خانم بازیگر برای حضور در تظاهرات appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> بازداشت رزاریو داوسون بازیگر امریکایی

رزاریو داوسون، بازیگر امریکایی که از هوادارن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره امریکا دستگیر شد.

صدها تن از معترضان امریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به «بهار دموکراسی» مقابل ساختمان «کپیتال هیل» تحصن کردند و از این تعداد ۸۰۰ نفر دستگیر شدند.
جنبش بهار دموکراسی بر این باور است که احزاب ذی‌نفعِ خاصی بر انتخابات ریاست جمهوری امریکا سیطره دارند. معترضان از کنگره امریکا می‌خواهند قوانینی را که مانعی برای تغییر تصمیم‌های دادگاه عالی در رابطه با قدرت دادن به سرمایه‌داران امریکایی و تسلط آنها بر سیاست محسوب می‌شود، لغو کند.

داوسون نیز در میان معترضانی بود که با در دست داشتن پرچم امریکا مقابل ساختمان کنگرۀ این کشور تجمع کرده بود.
نیروهای پلیس امریکا پس از بازداشت این بازیگر و بازجویی از او، وی را به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ دلاری محکوم کردند.
رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

او پس از آزاد شدن اعلام کرد: «می‌خواستم شخصاً با مردمی که خود را به خطر می‌اندازند ابراز همبستگی کنم و توجه عموم را به این موضوع که به نظرم بسیار مهم است، جلب نمایم.»
امریکا تا کنون بارها شاهد تظاهراتِ مردم معترض به نظام سرمایه‌داری در این کشور بوده و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری این موضوع پر رنگ‌تر شده است.

The post بازداشت خانم بازیگر برای حضور در تظاهرات appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> http://www.funpatogh.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1.html/feed 0 http://www.funpatogh.com/shajarian.html http://www.funpatogh.com/shajarian.html#respond Sun, 17 Apr 2016 19:59:20 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79361 مژگان شجریان, عکس های جدیدی از پدرش محمدرضا شجریان منتشر کرده است. مژگان شجریان, متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه آزاد اسلامی و نیز کارشناسی موسیقی از دانشگاه هنر می‌باشد. پخت نان فرانسوی همراه با اقای حسن پژوهش محمدرضا شجریان و دخترش مژگان […]

The post عکس های شجریان و دخترش مژگان appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> مژگان شجریان, عکس های جدیدی از پدرش محمدرضا شجریان منتشر کرده است.

مژگان شجریان, متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه آزاد اسلامی و نیز کارشناسی موسیقی از دانشگاه هنر می‌باشد.

عکس های محمدرضا شجریان در فرانسه

پخت نان فرانسوی همراه با اقای حسن پژوهش

عکس های محمدرضا شجریان همراه دخترش

محمدرضا شجریان و دخترش مژگان شجریان

The post عکس های شجریان و دخترش مژگان appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]> http://www.funpatogh.com/shajarian.html/feed 0 http://www.funpatogh.com/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-30-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-95.html http://www.funpatogh.com/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-30-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-95.html#respond Sun, 17 Apr 2016 19:53:34 +0000 http://www.funpatogh.com/?p=79358   فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین فروردین ماه از این که کسی سعی کند تا شما را تحت کنترل و نظارت خود درآورد خوشحال نمی شوید، اما امروز ممکن است که دفاع از موضع شخصی موجب شود تا استدلال های شما به چیزی بیش از آن چه می گویید تبدیل شوند. یک اختلاف جزیی ممکن […]

The post فال روز 30 فروردین ماه 95 appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

]]>

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:04

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین فروردین ماه

شاید امروز فکر کنید که هر چیزی ممکن است و اصلاً برای تان مهم نیست که دیگران اهداف تان را سرکشانه بخوانند. اگرچه افکار مثبت نقش مهمی در تقویت فرصت هایی که برای موفقیت دارید بازی می کنند، اما ممکن است اهداف جاه طلبانه شما را از مسیر منحرف کنند. مسئولیت پذیر باشید و قدرت و کمال تان را با پذیرفتن محدودیت هایی که دارید نشان دهید. به کارگیری عقل سلیم و قضاوت صحیح می تواند اشتیاق تان را متعادل سازد و در نهایت کمک تان کند تا به چیزی که می خواهید برسید. اگر کمی از بلندپروازی های خود کم کنید، آن وقت دیگران فرصت پیدا می کنند تا حمایت تان کنند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

امروز به هر کجا که نگاه می کنید نیروهای پنهانی ای را می بینید که می توانند مولد تغییرات مثبت باشند، اما دوست ندارید که موقعیت و مقام فعلی خود را به خاطر یک امید دور و دراز که شاید اتفاق بیفتد به خطر بیندازید. خوشبختانه بازگشت خیره سرانه ی خورشید به نشانه ی زمینی شما کافی است تا واقع گرا باقی بمانید. همین که می دانید دقیقاً چه چیزی ممکن است شما را توانمند می سازد، اما در نهایت این تصمیم گیری و پشتکار شماست که شکست یا موفقیت را برای تان رقم می زند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین خرداد ماه

شاید نقشه های زیرکانه ی شما برای آینده در نظر دوستان تان باورپذیر نباشند، اما شما نسبتاً اطمینان دارید که می توانید آن چه را در ذهن تان می گذرد عملی کنید. اما وقتی متوجه شوید که چه قدر تلاش لازم است تا از موضع فعلی خود دفاع کنید بیشتر احتیاط خواهید کرد. بنابراین امروز بهتر است انرژی خود را ذخیره نمایید، اما کاملاً عقب نشینی نکنید. هنوز هم می توانید با در میان گذاشتن بعضی از افکارتان با دیگران به هیجانی که می خواهید دست پیدا کنید، اما باید دیدگاه منطقی خود را حفظ کنید. به تصورات تان اطمینان کنید و نگذارید که کسی آن ها را خراب کند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین تیر ماه

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید خیلی ناگهانی جلوی چشم جمع قرار گرفته اید. در حقیقت شاید فکر کنید که از پشت دیوار دفاعی خود به بیرون پرتاب شده اید. اگرچه ترشح زیاد آدرنالین در بدن تان موجب ترس و نگرانی شده اما باید آرامش خود را حفظ کنید، مثلاً مراقبه انجام دهید یا ورزش کنید. شاید امروز به راحتی نتوانید وقایع اطراف تان را تغییر دهید، اما مطمئناً این قدرت را دارید که شیوه ی برخورد خود را با شرایط استرس زا تغییر دهید. کمی شوخ طبعی کمک تان خواهد کرد تا این پیچ و تاب های زندگی را رد کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مرداد ماه

ممکن است فکر کنید که بر یک قطار سریع السیر سوار هستید و از هیجان ناشی از آن لذت می برید، اما این لذت پایدار نیست. دل تان می خواهد از فراز و نشیب های زندگی خلاص شوید و مدتی آسوده زندگی کنید. تضاد بین آشفتگی فعلی و آرزوی آرامش می تواند مأیوس کننده به نظر برسد. این حقیقت را بپذیرید که شما فقط یک بار زندگی خواهید کرد و باید از هر لحظه ی آن نهایت لذت را ببرید. گستاخ باشید و فریاد بکشید، دقیقاً مثل یک شیر.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین شهریور ماه

ممکن است به خاطر تغییراتی که این روزها به سراغ تان آمده کمی آشفته شده باشید. شاید خودتان هم تعجب کرده اید که چه قدر خوب با فشارهای فعلی کنار آمده اید، اما به خاطر تصمیم مهمی که در پیش رو دارید باید هنوز هم با شرایط دست و پنجه نرم کنید. بهتر است امروز به احساس غریزی تان اطمینان کنید، زیرا بررسی دوباره ی حقایق به این معنی نیست که لزوماً به حقیقت نزدیک تر خواهید شد. اکنون زمان آن است که فقط فکر نکنید، بلکه قاطعانه دست به کار شوید تا رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین مهر ماه

تقریباً غیر ممکن است که بخواهید با تمام ماجراهای غیر منتظره ی زندگی تان کنار بیایید. این روزها روابط تان با اطرافیان به طرز ویژه ای به منبع هیجانات شما تبدیل شده اند، به ویژه اگر دوست یا شریکی داشته باشید که شما را به سوی تصمیمات جدید هدایت کند. اما نکته این جاست که چگونه با دیگران صمیمی شوید، اما وابسته نه. عجیب است، اما هرچه آزادی عمل تان بیشتر باشد دیگران هم که در این مسیر همراه تان هستند راضی تر خواهند بود. به دست آوردن چنین استقلالی لزوماً کار ساده ای نیست، اما می تواند پیشرفت غیر منتظره ی قابل توجهی را برای تان به ارمغان آورد. بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آبان ماه

طبیعت تان به گونه ای است که به دنبال سختی هستید، اما شاید امروز دل تان بخواهد که از سرعت اتفاقات گیج کننده ی روز پیش , خودتان را کنار بکشید. اگرچه تجربه ی آرامش و سکون می تواند برای مدت کوتاهی دلپذیر باشد، اما دوباره ذهن شما به همان شیوه ی قبلی نسبت به اتفاقات پاسخ خواهد داد. به جای این که سعی کنید شرایط را عوض کنید تا به آرامش برسید، بهتر است تعادلی را که به دنبال اش هستید با آرام کردن ذهن تان به دست آورید. اما یک باره منتظر معجزه نباشید. درس معرفت را از پروانه بیاموزید؛ دگردیسی زمان می برد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین آذر ماه

بسیار مهم است که جلوی آشفتگی ها را بگیرید تا بتوانید برای رسیدن به اهداف تان بهتر تمرکز کنید. بهتر است طبق برنامه پیش بروید، زیرا اهدافی که انتخاب کرده اید به راحتی دست یافتنی نیستند. اما دلیلی وجود ندارد که چیزی را در برنامه ی فعلی تغییر دهید. به جای تغییر برنامه فقط آن را واقعی تر کنید تا بتوانید به بهترین شکل به آن عمل کنید. برای رسیدن به اهداف دور و دراز باید عقل سلیم را راهنمای خود کنید، اما بدانید که هر گونه شتاب در عمل فقط اوضاع را پیچیده تر می کند. بلندپروازی خوب است، اما باید واقع گرایی را فراموش نکرد.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین دی ماه

امروز چنان قدرتی دارید که می توانید خودتان را از دیگران متمایز کنید و راهی پیدا کنید تا افکارتان را بدون هیچ اختلالی سر و سامان دهید. در میان این طوفان کهکشانی می توانید از جانب صمیمی ترین دوستان تان مورد توجه قرار بگیرید، زیرا در این آشفته بازار رویکرد آرام و خونسردانه ای را در پیش گرفته اید. خوشبختانه نیازی نیست که برای دفاع از موضع شخصی و توجیه خود به برنامه و اهداف دیگران لطمه بزنید. این که دیدگاه تان بسیار کاربردی و عملی است تحسین برانگیز است و دیگران می توانند در این اوقات آشفته از عقل و منطق شما نهایت استفاده را ببرند.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین بهمن ماه

بهتر است امروز خودتان را به زحمت نیندازید تا دوباره کنترل امور را به دست بگیرید، زیرا هرچه بیشتر تلاش  می کنید متوجه می شوید که شرایط سخت تر می شود. در عوض سعی کنید موافق جریان شنا کنید و باد به هر سمتی وزید شما هم به همان سمت بروید. این استعداد شما برای همه نمایان است، فقط نباید برای جنگیدن با چیزی که تغییرناپذیر است خودتان را خسته کنید. به جای این که به دنبال اهداف دست نیافتنی باشید بهتر است با وضع موجود کنار بیایید.

فال روزانه ۳۱ فروردین متولدین اسفند ماه

اصلاً دلیلی وجود ندارد که امروز زمان و ثروت تان را به خاطر رویاهای دست نیافتنی به خطر بیندازید، به ویژه اگر اهداف دیگری دارید که دست یافتنی تر به نظر می رسند. برای این که آینده ای دلخواه را برای خودتان رقم بزنید نیازی نیست که مدام به دنبال اهداف دور و دراز باشید. این استعداد شما از این جهت تقویت شده که همیشه بر اساس برنامه و منطق خودتان عمل می کنید و دنباله روی مسیر دیگران نیستید. ایده های خوب هیچ ارزشی نخواهند داشت، مگر این که راهی کاربردی و عملی پیدا کنید تا آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:55

کد خبر : 79371

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: 47

آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد. این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است. آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون […]

آندرانیک مددیان معروف به اندی جزء خوانندگانی است که سالهاست در لس آنجلس حضور داشته و مشغول انجام کارهای هنری می باشد.

این خواننده ۵۷ ساله به همکاری جالبی با خواهر مایکل جکسون لاتویا جکسون La Toya Jackson پرداخته است.

آنها در آهنگی به نام ‘تهران’ همخوانی کرده و در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون فارسی نیز می خواند!

la-toya-andy

نکته جالب در این موزیک ویدیو این است که در بخشی از آهنگ لاتویا جکسون می خواند: ‘واسه بوی کوچمون تنگه دلم’  حالا اینکه این خواننده و بازیگر آمریکایی که خاطره ای از کوچه های تهران دارد مشخص نیست!

لاتویا جکسون ۵۹ سال سن دارد و به عنوان بازیگر, خواننده و تاجر فعالیت می کند و پنجمین فرزند خانواده جکسون می باشد.

andy_latoya_jackson

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 276 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:55

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس بازهم یک خودرو هدیه خواهد داد.

هدیه طارمی به خواهرش:

مهدی طارمی که ۲ گل در دربی ۸۲ زد قرار است یک خودرو جایزه بگیرد و می خواهد این خودرو را به خواهرش هدیه دهد. طارمی با رای مردم به عنوان برنده مسابقه آشپزی که در آن شرکت کرده بود انتخاب شد و جایزه این مسابقه خودرویی است که قرار است به طارمی هدیه داده شود اما او می خواهد این خودرو را به خواهرش بدهد.

یک بار پیش از این طارمی به عنوان بهترین مهاجم لیگ انتخاب شد و خودرویی جایزه گرفت که این خودرو را به مجتبی محرمی هدیه داد.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:55

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین فروردین ماه

از این که کسی سعی کند تا شما را تحت کنترل و نظارت خود درآورد خوشحال نمی شوید، اما امروز ممکن است که دفاع از موضع شخصی موجب شود تا استدلال های شما به چیزی بیش از آن چه می گویید تبدیل شوند. یک اختلاف جزیی ممکن است از دامنه ی اولیه ی آن تجاوز کرده و کشمکش بالا بگیرد، سپس روزها یا حتی هفته ها طول خواهد کشید تا همه چیز به حالت عادی برگردد. به خاطر داشته باشید که می توانید بدون این که نامهربان به نظر برسید صادق و روراست باشید. یاد گرفتن هنر مهرورزی موجب می شود تا بخشی از راه حل باشید و نه جزیی از مشکلات.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

امروز بسیار مصمم هستید تا برنامه های بلند مدت ترتیب دهید، حتی اگر دیگران نسبت به برنامه های شما مقاومت نشان دهند. اما تمایل ندارید که منتظر تصویب رسمی جمع بمانید، زیرا فکر می کنید که اگر در حال حاضر گرفتن تعهد نهایی به طول انجامد ممکن است که همه ی اقدامات و سرمایه گذاری های شما در معرض خطر قرار بگیرند. هراسان نباشید؛ وقتی موضوع آینده ی تان در میان است به نفع تان است که تکانه ای عمل نکنید. اگر دیگران را تحت فشار قرار دهید، آن وقت حمایت و پشتیبانی آن ها کوتاه مدت خواهد شد. سعی کنید تا درگیر موج تغییرات نشوید، مگر این که امواج به نفع تان باشند.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین خرداد ماه

مدتی است که تغییرات اساسی در یک رابطه آغاز شده اند تا رویکرد شما را درباره ی بیان احساسات تان اصلاح کنند. اگر معمولاً ترجیح می دهید که احساسات عمیق خود را کنار بزنید تا ناراحت تان نکنند، بدانید که اکنون این فرصت به شما داده شده تا عمیقاً خودتان را پرورش دهید و تقویت نمایید. زمان بیشتری را صرف کند و کاو زوایای پنهان کنید، زیرا جادوی واقعی از چشم ها پنهان است. اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید وارد بحث های جدی شوید، مگر این که آن چه را در قلب تان می گذرد فاش کنید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین تیر ماه

اگرچه معمولاً مشتاق هستید تا در دنیای غیر واقعی احساسات غوطه ور شوید، اما بدانید که این روزها ممکن است شخص دیگری یک قدم از شما جلوتر باشد. امروز علاقه ای ندارید که خودتان را درگیر ماجراهای دیگران کنید، به ویژه اگر خودتان به اندازه ی کافی درگیری های شخصی داشته باشید. اما راهی وجود دارد که می توانید بدون این که قدرت تان را از دست دهید با دیگران مهربان باشید و دل بسوزانید. اکنون زمان آن است که مرزهایی را برای خود مشخص کنید تا امانت و راستی و عاقلی و خوش فکری شما حفظ شود.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است سعی کنید تا هر طور شده چند برنامه ی هیجان انگیز را به برنامه های خود اضافه کنید، اما شاید برنامه ی فعلی شما اصلاً جای خالی نداشته باشد. متوجه خواهید شد که باید برای مدتی شادی و تفریح را کنار بگذارید و در روزهای پیش رو نقش مهمی را بر عهده بگیرید. اما بدانید که قرار است به سرزمین جدیدی قدم بگذارید و همین مساله جهت گیری مسیر را برای تان دشوار می سازد. امروز زمان برآورده کردن نیازهای شخصی نیست، بلکه باید خواسته های خود را به حداقل برسانید تا بتوانید به دیگران کمک کنید. نسبت به کسانی که نیازمند پشتیبانی شما هستند سوء نیت نداشته باشید. همین که مثبت نگری در پیش بگیرید همه چیز بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین شهریور ماه

برنامه های ناگهانی و از پیش تعیین نشده جهت شادی و تفریح ممکن است با برنامه ی فعلی شما در تضاد باشند، اما آگاه باشید که یک برنامه ی منسجم و سازماندهی شده دقیقاً همان چیزی است که ثبات لازم را به شما خواهد داد تا بتوانید اوقاتی را نیز به تفریح بگذرانید. ترتیب دادن برنامه های تفریحی در منزل ایده ی بسیار خوبی است، البته تا زمانی که به خواسته های همه توجه نشان دهید. اما اجازه ندهید که کسی شما را از دنبال کردن برنامه ای که دارید منصرف کند؛ فقط به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید و از هنرمند درون تان بخواهید تا به کمک تان بیاید. وقتی دیگران ببینند که امروز اوقات خوشی را رقم زده اید با میل خودشان به شما خواهند پیوست.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین مهر ماه

برای مدتی خود را از قید برنامه ریزی های از پیش تعیین شده رها کنید. ممکن است دلایل قاطعی داشته باشید که توضیح می دهند چرا امروز باید در منزل بمانید، اما دیگران همگی تصمیم دارند که برای تفریح به بیرون از منزل بروند. دوست دارید که همراه جمع باشید، اما در حال حاضر برای تان خیلی سخت است که به ندای قلب تان گوش دهید. تصمیم دارید که به صورت کاملاً منطقی با این مشکل روبرو شوید، اما بهتر است که به احساسات تان هم توجه کنید. شاید برای دیگران عجیب به نظر برسد، اما باید کمی تنها باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که واقعاً دل تان می خواهد چه کار کنید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین آبان ماه

امروز می توانید در مسیری که پیش می روید از سرعت خود بکاهید، اما باید بدانید که این کاهش سرعت همه چیز را سخت تر و پیچیده تر خواهد کرد. موضوع مهم امروز ممکن است حفاظت از اموال و دارایی های تان باشد، اما حواس تان را جمع کنید که این حفاظت فقط به خاطر ترس نباشد. در حال حاضر به ثبات نیاز دارید، پس احساسات تان را کنترل کنید تا انتظاراتی که دارید شما را به بیراهه نکشانند. هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد؛ فقط باید امور ناگهانی را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین آذر ماه

امروز کسی هستید که حامل یک ماموریت است و چیزی نیست که بتواند شما را از وظایفی که خودتان تعیین کرده اید منحرف کند. اگر هدف مشخصی را تعیین کنید، می توانید مطمئن باشید که به آن می رسید و اصلاً مهم نیست که برای رسیدن به آن چه بهایی باید بپردازید. اما باید هوشمندانه عمل کنید و با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است در شتابی که دارید احساسات کسی را خدشه دار کنید اما نه از روی عمد. شاید دیگران طوری رفتار کنند که انگار همه چیز خوب پیش می رود، اما بهتر است کمی وقت بگذارید تا همه چیز را با کسانی که دوست شان دارید مجدداً بررسی نمایید. موفقیت زمانی شیرین تر می شود که آن را با دیگران شریک شوید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین دی ماه

ممکن است احساس کنید که دریچه ی فرصت های پیش رو به سرعت در حال بسته شدن است و شما هنوز به خاطر اقدامات و کمک هایی که کرده اید مورد توجه قرار نگرفته اید. به جای این که امروز منتظر این باشید که دیگران چه خواهند گفت، هر اقدامی که لازم است انجام دهید تا انتظارات خود را تغییر دهید. بهتر است برای مدتی کنار بکشید تا از نظر احساسی و عاطفی خودتان را تقویت کنید و سعی نکنید که موفقیت تان را در چنگ نظرات دیگران ببینید. وقتی حرف از موفقیت می شود تنها کسی که باید تحت تاثیر قرار بگیرد خودتان هستید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین بهمن ماه

گاهی تجربه کردن کارهای گروهی می تواند به لذت بخش ترین کارها تبدیل شود، زیرا ویژگی های فردی شما با اهداف گروه درمی آمیزد.  ممکن است دیگران همه ی سعی خود را بکنند تا مجبورتان کنند که با نظرات آن ها موافقت کنید، اما باید سر حرف تان بمانید و برای تان مهم نباشد که این اقدام شما یعنی تک رَوی. ممکن است امروز به تصمیماتی که گرفته اید خیلی مطمئن نباشید، اما به نظر نمی رسد که این تصمیمات شما را از مسیر اصلی منحرف کنند. امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است که به ندای قلب تان گوش دهید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است که دوستان و خانواده دست از سر شما برندارند و مدام تلاش کنند تا شما را درگیر نزاع های شخصی کنند. خوشبختانه فعلاً و نیز در هفته های پیش رو این قدرت به شما داده شده تا بتوانید به درستی شرایط را بسنجید. اما نباید یک جانبه عمل کنید و فقط برای خلاص شدن از این وضعیت خودتان را کنار بکشید، زیرا این کار بعداً مشکلات جدی تری را به وجود خواهد آورد. بهتر است کمی در تنهایی فکر کنید تا بتوانید اولویت های جدیدی را مشخص کنید. بعد از این که چشم اندازتان را اصلاح کردید می توانید دوباره با دیگران ارتباط برقرار کنید و وقتی درگیر ماجرایی می شوید واقع گرا باشید.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 7:37

کد خبر : 79361

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: 125

مژگان شجریان, عکس های جدیدی از پدرش محمدرضا شجریان منتشر کرده است. مژگان شجریان, متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه آزاد اسلامی و نیز کارشناسی موسیقی از دانشگاه هنر می‌باشد. پخت نان فرانسوی همراه با اقای حسن پژوهش محمدرضا شجریان و دخترش مژگان […]

مژگان شجریان, عکس های جدیدی از پدرش محمدرضا شجریان منتشر کرده است.

مژگان شجریان, متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه آزاد اسلامی و نیز کارشناسی موسیقی از دانشگاه هنر می‌باشد.

عکس های محمدرضا شجریان در فرانسه

پخت نان فرانسوی همراه با اقای حسن پژوهش

عکس های محمدرضا شجریان همراه دخترش

محمدرضا شجریان و دخترش مژگان شجریان

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 7:37

کد خبر : 79364

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: 194

بازداشت رزاریو داوسون بازیگر امریکایی رزاریو داوسون، بازیگر امریکایی که از هوادارن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره امریکا دستگیر شد. صدها تن از معترضان امریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به «بهار دموکراسی» مقابل […]

بازداشت رزاریو داوسون بازیگر امریکایی

رزاریو داوسون، بازیگر امریکایی که از هوادارن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره امریکا دستگیر شد.

صدها تن از معترضان امریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به «بهار دموکراسی» مقابل ساختمان «کپیتال هیل» تحصن کردند و از این تعداد ۸۰۰ نفر دستگیر شدند.
جنبش بهار دموکراسی بر این باور است که احزاب ذی‌نفعِ خاصی بر انتخابات ریاست جمهوری امریکا سیطره دارند. معترضان از کنگره امریکا می‌خواهند قوانینی را که مانعی برای تغییر تصمیم‌های دادگاه عالی در رابطه با قدرت دادن به سرمایه‌داران امریکایی و تسلط آنها بر سیاست محسوب می‌شود، لغو کند.

داوسون نیز در میان معترضانی بود که با در دست داشتن پرچم امریکا مقابل ساختمان کنگرۀ این کشور تجمع کرده بود.
نیروهای پلیس امریکا پس از بازداشت این بازیگر و بازجویی از او، وی را به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ دلاری محکوم کردند.
رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

او پس از آزاد شدن اعلام کرد: «می‌خواستم شخصاً با مردمی که خود را به خطر می‌اندازند ابراز همبستگی کنم و توجه عموم را به این موضوع که به نظرم بسیار مهم است، جلب نمایم.»
امریکا تا کنون بارها شاهد تظاهراتِ مردم معترض به نظام سرمایه‌داری در این کشور بوده و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری این موضوع پر رنگ‌تر شده است.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 7:37

توسط : مدیر دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵ ۰۰:۲۳:۳۴ 37

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین فروردین ماه

از این که کسی سعی کند تا شما را تحت کنترل و نظارت خود درآورد خوشحال نمی شوید، اما امروز ممکن است که دفاع از موضع شخصی موجب شود تا استدلال های شما به چیزی بیش از آن چه می گویید تبدیل شوند. یک اختلاف جزیی ممکن است از دامنه ی اولیه ی آن تجاوز کرده و کشمکش بالا بگیرد، سپس روزها یا حتی هفته ها طول خواهد کشید تا همه چیز به حالت عادی برگردد. به خاطر داشته باشید که می توانید بدون این که نامهربان به نظر برسید صادق و روراست باشید. یاد گرفتن هنر مهرورزی موجب می شود تا بخشی از راه حل باشید و نه جزیی از مشکلات.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

امروز بسیار مصمم هستید تا برنامه های بلند مدت ترتیب دهید، حتی اگر دیگران نسبت به برنامه های شما مقاومت نشان دهند. اما تمایل ندارید که منتظر تصویب رسمی جمع بمانید، زیرا فکر می کنید که اگر در حال حاضر گرفتن تعهد نهایی به طول انجامد ممکن است که همه ی اقدامات و سرمایه گذاری های شما در معرض خطر قرار بگیرند. هراسان نباشید؛ وقتی موضوع آینده ی تان در میان است به نفع تان است که تکانه ای عمل نکنید. اگر دیگران را تحت فشار قرار دهید، آن وقت حمایت و پشتیبانی آن ها کوتاه مدت خواهد شد. سعی کنید تا درگیر موج تغییرات نشوید، مگر این که امواج به نفع تان باشند.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین خرداد ماه

مدتی است که تغییرات اساسی در یک رابطه آغاز شده اند تا رویکرد شما را درباره ی بیان احساسات تان اصلاح کنند. اگر معمولاً ترجیح می دهید که احساسات عمیق خود را کنار بزنید تا ناراحت تان نکنند، بدانید که اکنون این فرصت به شما داده شده تا عمیقاً خودتان را پرورش دهید و تقویت نمایید. زمان بیشتری را صرف کند و کاو زوایای پنهان کنید، زیرا جادوی واقعی از چشم ها پنهان است. اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید وارد بحث های جدی شوید، مگر این که آن چه را در قلب تان می گذرد فاش کنید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین تیر ماه

اگرچه معمولاً مشتاق هستید تا در دنیای غیر واقعی احساسات غوطه ور شوید، اما بدانید که این روزها ممکن است شخص دیگری یک قدم از شما جلوتر باشد. امروز علاقه ای ندارید که خودتان را درگیر ماجراهای دیگران کنید، به ویژه اگر خودتان به اندازه ی کافی درگیری های شخصی داشته باشید. اما راهی وجود دارد که می توانید بدون این که قدرت تان را از دست دهید با دیگران مهربان باشید و دل بسوزانید. اکنون زمان آن است که مرزهایی را برای خود مشخص کنید تا امانت و راستی و عاقلی و خوش فکری شما حفظ شود.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است سعی کنید تا هر طور شده چند برنامه ی هیجان انگیز را به برنامه های خود اضافه کنید، اما شاید برنامه ی فعلی شما اصلاً جای خالی نداشته باشد. متوجه خواهید شد که باید برای مدتی شادی و تفریح را کنار بگذارید و در روزهای پیش رو نقش مهمی را بر عهده بگیرید. اما بدانید که قرار است به سرزمین جدیدی قدم بگذارید و همین مساله جهت گیری مسیر را برای تان دشوار می سازد. امروز زمان برآورده کردن نیازهای شخصی نیست، بلکه باید خواسته های خود را به حداقل برسانید تا بتوانید به دیگران کمک کنید. نسبت به کسانی که نیازمند پشتیبانی شما هستند سوء نیت نداشته باشید. همین که مثبت نگری در پیش بگیرید همه چیز بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین شهریور ماه

برنامه های ناگهانی و از پیش تعیین نشده جهت شادی و تفریح ممکن است با برنامه ی فعلی شما در تضاد باشند، اما آگاه باشید که یک برنامه ی منسجم و سازماندهی شده دقیقاً همان چیزی است که ثبات لازم را به شما خواهد داد تا بتوانید اوقاتی را نیز به تفریح بگذرانید. ترتیب دادن برنامه های تفریحی در منزل ایده ی بسیار خوبی است، البته تا زمانی که به خواسته های همه توجه نشان دهید. اما اجازه ندهید که کسی شما را از دنبال کردن برنامه ای که دارید منصرف کند؛ فقط به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید و از هنرمند درون تان بخواهید تا به کمک تان بیاید. وقتی دیگران ببینند که امروز اوقات خوشی را رقم زده اید با میل خودشان به شما خواهند پیوست.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین مهر ماه

برای مدتی خود را از قید برنامه ریزی های از پیش تعیین شده رها کنید. ممکن است دلایل قاطعی داشته باشید که توضیح می دهند چرا امروز باید در منزل بمانید، اما دیگران همگی تصمیم دارند که برای تفریح به بیرون از منزل بروند. دوست دارید که همراه جمع باشید، اما در حال حاضر برای تان خیلی سخت است که به ندای قلب تان گوش دهید. تصمیم دارید که به صورت کاملاً منطقی با این مشکل روبرو شوید، اما بهتر است که به احساسات تان هم توجه کنید. شاید برای دیگران عجیب به نظر برسد، اما باید کمی تنها باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که واقعاً دل تان می خواهد چه کار کنید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین آبان ماه

امروز می توانید در مسیری که پیش می روید از سرعت خود بکاهید، اما باید بدانید که این کاهش سرعت همه چیز را سخت تر و پیچیده تر خواهد کرد. موضوع مهم امروز ممکن است حفاظت از اموال و دارایی های تان باشد، اما حواس تان را جمع کنید که این حفاظت فقط به خاطر ترس نباشد. در حال حاضر به ثبات نیاز دارید، پس احساسات تان را کنترل کنید تا انتظاراتی که دارید شما را به بیراهه نکشانند. هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد؛ فقط باید امور ناگهانی را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین آذر ماه

امروز کسی هستید که حامل یک ماموریت است و چیزی نیست که بتواند شما را از وظایفی که خودتان تعیین کرده اید منحرف کند. اگر هدف مشخصی را تعیین کنید، می توانید مطمئن باشید که به آن می رسید و اصلاً مهم نیست که برای رسیدن به آن چه بهایی باید بپردازید. اما باید هوشمندانه عمل کنید و با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است در شتابی که دارید احساسات کسی را خدشه دار کنید اما نه از روی عمد. شاید دیگران طوری رفتار کنند که انگار همه چیز خوب پیش می رود، اما بهتر است کمی وقت بگذارید تا همه چیز را با کسانی که دوست شان دارید مجدداً بررسی نمایید. موفقیت زمانی شیرین تر می شود که آن را با دیگران شریک شوید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین دی ماه

ممکن است احساس کنید که دریچه ی فرصت های پیش رو به سرعت در حال بسته شدن است و شما هنوز به خاطر اقدامات و کمک هایی که کرده اید مورد توجه قرار نگرفته اید. به جای این که امروز منتظر این باشید که دیگران چه خواهند گفت، هر اقدامی که لازم است انجام دهید تا انتظارات خود را تغییر دهید. بهتر است برای مدتی کنار بکشید تا از نظر احساسی و عاطفی خودتان را تقویت کنید و سعی نکنید که موفقیت تان را در چنگ نظرات دیگران ببینید. وقتی حرف از موفقیت می شود تنها کسی که باید تحت تاثیر قرار بگیرد خودتان هستید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین بهمن ماه

گاهی تجربه کردن کارهای گروهی می تواند به لذت بخش ترین کارها تبدیل شود، زیرا ویژگی های فردی شما با اهداف گروه درمی آمیزد.  ممکن است دیگران همه ی سعی خود را بکنند تا مجبورتان کنند که با نظرات آن ها موافقت کنید، اما باید سر حرف تان بمانید و برای تان مهم نباشد که این اقدام شما یعنی تک رَوی. ممکن است امروز به تصمیماتی که گرفته اید خیلی مطمئن نباشید، اما به نظر نمی رسد که این تصمیمات شما را از مسیر اصلی منحرف کنند. امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است که به ندای قلب تان گوش دهید.

فال روزانه ۳۰ فروردین متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است که دوستان و خانواده دست از سر شما برندارند و مدام تلاش کنند تا شما را درگیر نزاع های شخصی کنند. خوشبختانه فعلاً و نیز در هفته های پیش رو این قدرت به شما داده شده تا بتوانید به درستی شرایط را بسنجید. اما نباید یک جانبه عمل کنید و فقط برای خلاص شدن از این وضعیت خودتان را کنار بکشید، زیرا این کار بعداً مشکلات جدی تری را به وجود خواهد آورد. بهتر است کمی در تنهایی فکر کنید تا بتوانید اولویت های جدیدی را مشخص کنید. بعد از این که چشم اندازتان را اصلاح کردید می توانید دوباره با دیگران ارتباط برقرار کنید و وقتی درگیر ماجرایی می شوید واقع گرا باشید.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:45

بازداشت خانم بازیگر برای حضور در تظاهرات

عکس های محمدرضا شجریان در فرانسه

عکس های شجریان و دخترش مژگان

فال روزانه دوشنبه 30 فروردین 1395

فال روز 30 فروردین ماه 95

عکس های طناز طباطبایی با آرایش

عکس های طناز طباطبایی در اکران فیلم خشم و هیاهو

اشک‌های بازیگر زن مشهور پس از دربی

اشک‌های پرستو صالحی بعد از باخت استقلال

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

elnaz_shakerdoost_155

عکس های الناز شاکردوست در حال تماشای دربی

حمله به اینستاگرام علی دایی

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان های تهران

مهران مدیری در باغ گیلاس

عکس های مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

hamid_askari_2

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری با نام دیوونه وار 30

7shabkook

ثبت نام در برنامه شب کوک

nime-shaaban

اس ام اس های جدید شب نیمه شعبان

sibel.canعکس های خواننده ترک

عکس های زیبا از خواننده ترک سیبل جان

نسیم ادبی

عکس های نسیم ادبی بازیگر شهرزاد و همسرش

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 323 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:45

توسط : مدیر دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵ ۰۰:۳۴:۰۵ 50


بازداشت رزاریو داوسون بازیگر امریکایی

رزاریو داوسون، بازیگر امریکایی که از هوادارن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره امریکا دستگیر شد.

صدها تن از معترضان امریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به «بهار دموکراسی» مقابل ساختمان «کپیتال هیل» تحصن کردند و از این تعداد ۸۰۰ نفر دستگیر شدند.
جنبش بهار دموکراسی بر این باور است که احزاب ذی‌نفعِ خاصی بر انتخابات ریاست جمهوری امریکا سیطره دارند. معترضان از کنگره امریکا می‌خواهند قوانینی را که مانعی برای تغییر تصمیم‌های دادگاه عالی در رابطه با قدرت دادن به سرمایه‌داران امریکایی و تسلط آنها بر سیاست محسوب می‌شود، لغو کند.

داوسون نیز در میان معترضانی بود که با در دست داشتن پرچم امریکا مقابل ساختمان کنگرۀ این کشور تجمع کرده بود.
نیروهای پلیس امریکا پس از بازداشت این بازیگر و بازجویی از او، وی را به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ دلاری محکوم کردند.
رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

رزاریو داوسون در تظاهرات مردمی

او پس از آزاد شدن اعلام کرد: «می‌خواستم شخصاً با مردمی که خود را به خطر می‌اندازند ابراز همبستگی کنم و توجه عموم را به این موضوع که به نظرم بسیار مهم است، جلب نمایم.»
امریکا تا کنون بارها شاهد تظاهراتِ مردم معترض به نظام سرمایه‌داری در این کشور بوده و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری این موضوع پر رنگ‌تر شده است.


دوست دختر و شریک زندگی خودت را پیدا کن+عکس
شما اینجا هستید :

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:45

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Na Omidam Mikoni

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni

متن آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
منی که زندگیمو پای تو باختم
هیچی نگفتمو تنها نشستمو
پای تو سوختمو سوختمو ساختم
ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم
میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلا خوش نیست
روبه رومی اما خوابت رو میبینم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم

چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
دیگه باور کردن حرفات آسون نیست
دیگه زبون چشماتو نمیفهمم
چشمات ازم رد میشه نمیبینه
انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی
انگار هستم که منو برنجونی
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا چی شد عاشقت شدم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه با کیفیت عالی

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 21:22

توسط : مدیر یکشنبه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۵ ۰۰:۲۹:۲۱ 12


پرسپولیس موفق شد با برتری ۴ بر ۲ استقلال را در هشتاد و دومین دربی شکست دهد. پرسپولیس با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(1)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۱)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(2)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۲)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(3)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۳)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(4)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۴)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(5)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۵)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(6)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۶)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(7)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۷)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(8)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۸)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(10)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۹)
شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(11)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۱۰)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(12)

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان(۱۱)


دوست دختر و شریک زندگی خودت را پیدا کن+عکس
شما اینجا هستید :

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 293 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 3:27

elnaz_shakerdoost_155

عکس های الناز شاکردوست در حال تماشای دربی

حمله به اینستاگرام علی دایی

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان های تهران

مهران مدیری در باغ گیلاس

عکس های مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

hamid_askari_2

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری با نام دیوونه وار 30

7shabkook

ثبت نام در برنامه شب کوک

nime-shaaban

اس ام اس های جدید شب نیمه شعبان

sibel.canعکس های خواننده ترک

عکس های زیبا از خواننده ترک سیبل جان

نسیم ادبی

عکس های نسیم ادبی بازیگر شهرزاد و همسرش

فال روزانه شنبه 28 فروردین 1395

فال روز 28 فروردین ماه 95

عادل غلامی در آرایشگاه

سلفی های عادل غلامی در آرایشگاه

cansu-taskin-ronaldo-0

پیشنهاد کریستیانو رونالدو به مدل معروف ترکیه کانشو تاسکین+عکس

فال روزانه پنجشنبه 26 فروردین 1395

فال روز 26 فروردین 95

شهادت حسین بوّاس در سوریه

ترکیب صورت یغما گلرویی شاعر بزرگ و همسرش

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 3:27

elnaz_shakerdoost_155

عکس های الناز شاکردوست در حال تماشای دربی

حمله به اینستاگرام علی دایی

شادی دختران و پسران پرسپولیسی در خیابان های تهران

مهران مدیری در باغ گیلاس

عکس های مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

hamid_askari_2

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری با نام دیوونه وار 30

7shabkook

ثبت نام در برنامه شب کوک

nime-shaaban

اس ام اس های جدید شب نیمه شعبان

sibel.canعکس های خواننده ترک

عکس های زیبا از خواننده ترک سیبل جان

نسیم ادبی

عکس های نسیم ادبی بازیگر شهرزاد و همسرش

فال روزانه شنبه 28 فروردین 1395

فال روز 28 فروردین ماه 95

عادل غلامی در آرایشگاه

سلفی های عادل غلامی در آرایشگاه

cansu-taskin-ronaldo-0

پیشنهاد کریستیانو رونالدو به مدل معروف ترکیه کانشو تاسکین+عکس

فال روزانه پنجشنبه 26 فروردین 1395

فال روز 26 فروردین 95

شهادت حسین بوّاس در سوریه

ترکیب صورت یغما گلرویی شاعر بزرگ و همسرش

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 3:27

کد خبر : 79322

امروز منتشر شد

تعداد بازدید: ۲۹

* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * * دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست… به گمانم که کسی می آید! شاید تو باشی، ای موعود! عصر یک جمعه دلگیر، دلم گفت: بگویم، بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیدست، چرا آب به انسان نرسیدست، […]

nime-shaaban

* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * *

دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست…
به گمانم که کسی می آید!
شاید تو باشی،
ای موعود!

عصر یک جمعه دلگیر،

دلم گفت: بگویم، بنویسم

که چرا عشق به انسان نرسیدست،

چرا آب به انسان نرسیدست،

و هنوزم که هنوز است، غم عشق به پایان نرسیدست

بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید،

بنویسد که هنوزم که هنوز است،

چرا یوسف گم گشته به کنعان نرسیدست و

چرا کلبه احزان به گلستان نرسیدست

عصر این جمعه دلگیر،

وجود تو کنار دل هر بی دل آشفته شود حس

کجایی گل نرگس؟

* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * *

عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم

* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * *

مهدی جان!
صبح بی تو ، رنگ بعدازظهر یک آدینه دارد
بی تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد


* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * *

نه شرم و حیا ، نه عار داریم از تو
اما گله بیشمار داریم از تو
ما منتظر تو نیستیم “آقا جان”
تنها همه “انتظار” داریم از تو


* * * * * * * * *اس ام اس نیمه شعبان* * * * * * * *

هجر تو ز درد و داغ ، دلگیرم کرد

اندوه غم زمان زمینگیرم کرد

گفتند که جمعه می رسی از کعبه

این رفتن جمعه جمعه ها پیرم کرد

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

هجر تو ز درد و داغ ، دلگیرم کرد

اندوه غم زمان زمینگیرم کرد

گفتند که جمعه می‌رسی از کعبه

این رفتن جمعه جمعه‌ها پیرم کرد

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

دنیا را آذین می بندیم

اگر لحظه آمدنت را بدانیم …

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

یا امام زمان

انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد …

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

هنوزم خواب میبینم به شبها همان مردی که بر اسبی سوار است

همان مردی که جمعه آید روزی …

و این پایان خوب انتظار است

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

کاش صاحب برسد ،بنده به زنجیر کند

ماجوانان همه را در ره خود پیر کند

کاش چشم گل زهرا به دل ما افتد

با نگاهش به دل غمزده تاثیر کند

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

ای وارث تاج و تخت محمود بیا

مرآت صفات پاک معبود بیا

خلق آرزوی بهشت موعود کنند

والله تویی بهشت موعود بیا

عید شما مبارک

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:46

با اتمام سری دوم برنامه «شب کوک» و به واسطه موفقیت این برنامه در جلب مخاطب، تیم تولید برای فصل سوم دور خیز کرده‌اند.

هادی دمیرچی تهیه کننده این برنامه درباره شرایط این فصل تاکید می کند که در حاضر اپلیکیشن‌های این برنامه برای ثبت نام از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فعال است و در صورت فراهم بودن شرایط و ضبط و تولید آن دو تا ماه دیگر نهایی شده و بعد از ایام ماه مبارک رمضان شاهد پخش سری جدید این برنامه خواهیم بود.

بنابر برنامه ریزی گروه تولید، لوکیشن ضبط تغییری نخواهد کرد و تنها بخش هایی از دکور این برنامه در فصل دوم با اصلاحاتی مواجه خواهد شد.

در کنداکتور برنامه شاهد آیتم های متنوع تری در سری سوم خواهیم بود و آنطور که مشخص است با این شرایط برنامه شب کوک هنوز یکی از گزینه های اصلی نسیم برای جلب مخاطب در سال ۹۵ خواهد بود.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:46